Πληροφορίες για την προσβασιμότητα
Η Electrolux έχει δεσμευτεί να κάνει προσβάσιμα τα περιβάλλοντα στους ιστότοπους και τις εφαρμογές της για κινητά, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Νόμο για την Προσβασιμότητα (European Accessibility Act), όπως ενσωματώθηκε στο εθνικό δίκαιο και διατυπώνεται στο ευρωπαϊκό πρότυπο EN 301 549, καθώς και στη διεθνή κατευθυντήρια οδηγία WCAG 2.2 Level AA.
Στις παρακάτω πληροφορίες, περιγράφουμε επίσης τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να μας υποβάλλετε αναφορές για προβλήματα, ώστε να φροντίσουμε για την επίλυσή τους. Επιπλέον, σας εξηγούμε πώς μπορείτε να επικοινωνείτε με την ομάδα υποστήριξης καταναλωτών για βοήθεια σχετικά τη λειτουργία προσβασιμότητας, π.χ. για βοήθεια με την αγορά ενός προϊόντος ή με το κλείσιμο ραντεβού για σέρβις.
Αυτές οι πληροφορίες για την προσβασιμότητα ισχύουν για υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου που απευθύνονται σε καταναλωτές και παρέχονται εξ αποστάσεως μέσω ιστότοπων, υπηρεσιών με τη χρήση κινητών συσκευών και ηλεκτρονικών μέσων, π.χ. για την πραγματοποίηση αγορών από τον ιστότοπό μας ή τις εφαρμογές μας.
Τεχνικές πληροφορίες για την προσβασιμότητα στους ιστότοπους και τις εφαρμογές για κινητά
Υποστηρίζουμε τις πιο πρόσφατες εκδόσεις όλων των γνωστών προγραμμάτων περιήγησης (Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari και άλλα προγράμματα περιήγησης που βασίζονται στο Chromium) και προσαρμόζουμε την προβολή στο μέγεθος της οθόνης (υπολογιστές, κινητά και tablet).
Πραγματοποιούμε εσωτερικές δοκιμές με λογισμικά ανάγνωσης οθόνης, καθώς και με τις δυνατότητες πλοήγησης μέσω πληκτρολογίου και φωνητικού ελέγχου. Υποστηρίζουμε τις πιο πρόσφατες εκδόσεις στις πλατφόρμες Android και iOS, ενώ έχουμε επίσης πραγματοποιήσει δοκιμές με χρήστες.
Πώς μπορείτε να υποβάλετε αναφορά για κάποιο πρόβλημα
Υπάρχουν διάφορες τεχνικές λύσεις για ζητήματα προσβασιμότητας και η Electrolux θέλει να μάθει από τους καταναλωτές της πώς μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και των εφαρμογών της.
Ενημερώστε μας αν αντιμετωπίσετε κάποιο κώλυμα όσον αφορά την προσβασιμότητα κατά την περιήγησή σας σε οποιοδήποτε σημείο των ψηφιακών εμπειριών, συστημάτων και υπηρεσιών που προσφέρουμε, και εφόσον αυτό το πρόβλημα σχετίζεται με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας, στέλνοντας ένα email στη διεύθυνση accessibility@electrolux.com (δεν αποστέλλονται απαντήσεις από την εν λόγω διεύθυνση, για να κάνετε ερωτήσεις, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη πελατών)
Θα μας βοηθούσατε αν μπορούσατε να μας δώσετε τις εξής πληροφορίες:
-
Μια περιγραφή της ενέργειας που θέλατε να κάνετε και ποιο είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε
-
Το πρόγραμμα περιήγησης ή τη συγκεκριμένη έκδοση της εφαρμογής για κινητά που χρησιμοποιήσατε, καθώς και τη χώρα στην οποία βρίσκεστε
-
Έναν σύνδεσμο ή ένα στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) της σελίδας όπου αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα
Για να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη καταναλωτών για βοήθεια, είμαστε στη διάθεσή σας μέσω της λειτουργίας chat και της τηλεφωνικής γραμμής υποστήριξης που θα βρείτε στους ιστότοπους και τις εφαρμογές μας.
Κατάσταση συμμόρφωσης
Πραγματοποιούμε διαρκώς δοκιμές και παρακολουθούμε τις σχετικές υπηρεσίες που προσφέρουμε μέσα από τους ιστότοπους και τις εφαρμογές μας για κινητά. Σε αυτές τις ενέργειες συμπεριλαμβάνεται η απασχόληση εξωτερικών τρίτων συμβουλών προσβασιμότητας, κατά περίπτωση, καθώς και η χρήση χειροκίνητων και αυτόματων δοκιμών ελέγχου.
Ο ιστότοπος διαθέτει περιεχόμενο που προορίζεται για καταναλωτές αλλά και για άλλους ενδιαφερόμενους, όπως επαγγελματίες τεχνικούς. Το περιεχόμενο ηλεκτρονικού εμπορίου που δεν προορίζεται για τους καταναλωτές δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της απαίτησης για προσβασιμότητα.
Ημερομηνία πληροφοριών για την προσβασιμότητα: 25 Ιουνίου 2025.