Διαχείριση κριτικής

ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ

Αποτελούν δέσμευσή μας τα γνήσια σχόλια καταναλωτών. Χρησιμοποιούμε ανεξάρτητους τρίτους παρόχους αξιολόγησης για την επικύρωση και τον έλεγχο κάθε αξιολόγησης προκειμένου να αποφευχθεί η προβολή τυχόν δόλιου, ακατάλληλου ή μη συναφούς περιεχομένου. Διαβάστε τις οδηγίες αξιολόγησης για να κατανοήσετε αυτήν τη διαδικασία.

  • Δεν επιλέγουμε μόνο επιδοκιμαστικό περιεχόμενο. Θα προβάλλεται κάθε περιεχόμενο (συμπεριλαμβανομένων αρνητικών αξιολογήσεων/αξιολογήσεων με χαμηλή βαθμολογία) που κρίνεται κατάλληλο σύμφωνα με τις οδηγίες αξιολογήσεών μας.
  • Δεν αφαιρούμε αρνητικό περιεχόμενο/περιεχόμενο χαμηλής βαθμολογίας, εφόσον έχει κριθεί κατάλληλο σύμφωνα με τις οδηγίες αξιολογήσεών μας.

Παρά τις διαδικασίες επικύρωσης και ελέγχου, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι όλες οι αξιολογήσεις που προβάλλονται υποβάλλονται αποκλειστικά από καταναλωτές που έχουν αγοράσει ή χρησιμοποιήσει τα προϊόντα μας ή στους οποίους έχουν παρασχεθεί υπηρεσίες επισκευής. Οι αξιολογήσεις που υποβάλλονται από καταναλωτές που έχουν ταυτοποιηθεί ως επαληθευμένοι αγοραστές ή χρήστες του προϊόντος/της παροχής υπηρεσίας επισκευής επισημαίνονται ως "επαληθευμένη αξιολόγηση". Οι αξιολογήσεις που υποβάλλονται από καταναλωτές που δεν έχουν ταυτοποιηθεί ως επαληθευμένοι αγοραστές ή χρήστες του προϊόντος επισημαίνονται ως "μη επαληθευμένη αξιολόγηση".

Διαβάστε περισσότερα για πλήρη διαφάνεια των κωδικών απόρριψης όπως ορίζονται από τους τρίτους παρόχους αξιολόγησης εδώ.

Πώς να διαβάσετε τις κριτικές μας

Στη ροή αξιολογήσεων θα βρείτε διαφορετικά σήματα που παρέχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αξιολόγηση:

  • Επαληθευμένη αξιολόγηση

    Αυτές οι αξιολογήσεις υποβάλλονται από καταναλωτές που έχουν δηλώσει ότι αγόρασαν ή έλαβαν το προϊόν ως δώρο.

  • Αξιολόγηση κατόπιν κινήτρου

    Αυτές οι αξιολογήσεις υποβλήθηκαν στο πλαίσιο καμπάνιας κατά την οποία δόθηκε κίνητρο στον καταναλωτή ή ο καταναλωτής συμμετείχε σε διαγωνισμό, ως ανταπόδοση για τη σύνταξη της αξιολόγησης.

  • Πρόταση προϊόντος

    Αξιολογήσεις που υποβλήθηκαν από καταναλωτές και οι οποίοι θα πρότειναν το εν λόγω προϊόν σε φίλο.

  • Μη επαληθευμένη κριτική

    Οι κριτικές αυτές έχουν υποβληθεί από καταναλωτές που δεν έχουν επαληθεύσει την αγορά ή την εμπειρία του προϊόντος.

Πώς να υποβάλετε μια καλή κριτική

  • Διαφάνεια

    Θέλουμε να μάθουμε την πραγματική εμπειρία που είχατε με το προϊόν. Να είστε ειλικρινείς και εποικοδομητικοί!

  • Σκεφτείτε το κοινό που θα σας διαβάσει

    Μπορεί να διαβάσουν την αξιολόγησή σας και άλλοι καταναλωτές. Να είστε αναλυτικοί και περιγραφικοί. Τι θα θέλατε να γνωρίζετε όταν κάνατε τη δική σας αγορά;

  • Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!

    Τα σχόλιά σας είναι πολύ σημαντικά για εμάς, για να μπορούμε να δημιουργούμε προϊόντα που αγαπούν οι καταναλωτές μας. Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι μέσα από την άποψή σας!

  • Ερωτήσεις για προϊόντα

    Δεν μπορείτε να βρείτε τις πληροφορίες που αναζητάτε στην περιγραφή προϊόντος ή στις αξιολογήσεις καταναλωτών; Υποβάλετε μια ερώτηση και θα σας απαντήσουμε εντός 48 ωρών.